ورود با شماره موبایل

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

کد تایید را وارد کنید

0 : 2 مانده تا ارسال مجدد کد تایید

نام خود را وارد کنید

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

قوانین و مقررات

  • شرایط و قوانین استفاده از خدمات موبایلکس

    کاربر عزیز؛

    لطفا موارد زیر را با هدف استفاده‌ بهینه از خدمات موبایلکس به‌دقت مطالعه کنید.

    ورود کاربران به وبسایت موبایلکس در زمان استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط موبایلکس به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و نحوه استفاده از خدمات این فروشگاه اینترنتی است.

    فرانشيز خسارت کلي (غيرقابل تعمير): ۳۰٪ قيمت روز دستگاه (در مقطع وقوع حادثه) يا قيمت مندرج در بيمه‌نامه، هر کدام کم‌تر باشد.

    (اساسا باید به بخش دیگری منتقل شود)

    توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه‌ شرایط و قوانین موبایلکس توسط کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانینی که در ادامه مطالعه می‌کنید، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی خواهد بود:

  • قوانین عمومی

    در نظر داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های موبایلکس بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده تنظیم شده است. بر همین اساس کاربر هم موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های موبایلکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی خواهد شد. در نتیجه کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • مشتری یا کاربر

    مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خودش که در فرم ثبت‌نام درج کرده، به ثبت سفارش در موبایلکس اقدام می‌کند. هم‌چنین از آنجا که موبایلکس یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف‌کننده شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.

  • ارتباطات الکترونیکی

    استفاده کاربر از سرویس‌‏ها و خدمات موبایلکس، ثبت سفارش اینترنتی یا ارسال ارسال ایمیل به موبایلکس از جمله ارتباطات الکترونیکی در نظر گرفته می‌شوند. در صورتی که درخواست کاربر با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، کاربر موافقت می‌‏کند که موبایلکس به‌صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواستش پاسخ بدهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایلش ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد. در نظر داشته باشید که ۱۰۰۰۰۲۲۰۲ تنها شماره‌‌‌ای است که موبایلکس از طریق آن‌ها برای کاربران و مشتریانش پیامک ارسال می‌کند. هم‌چنین این شماره‌‌های سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه موبایلکس را به اطلاع کاربران می‌رساند. روشن است که امکان دریافت پیام‌های کاربران از طریق این شماره‌ها وجود ندارد. همچنین ممکن است موبایلکس از طریق شماره ۱۰۰۰۰۲۲۰۲ برای برخی کاربران یا مشتریان، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان موبایلکس، با هر شماره‌ دیگری تخلف و سوء استفاده از نام موبایلکس است؛ در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به آدرس Info@mobilex.ir اطلاع دهید.

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش

    • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
    • موبایلکس به کاربرانش در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
    • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت موبایلکس به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام‌ کوتاه در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. موبایلکس همیشه در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را بکار می‌بندد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در موبایلکس به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو کردن آن سفارش یا استرداد وجه سفارش برای موبایلکس محفوظ است. هم‌چنین مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
    • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    • موبایلکس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید اقدام و فروش خود را متوقف کند. در این وضعیت کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شوند. حق قطع فروش کلیه یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای موبایلکس محفوظ است.
    • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت موبایلکس، حق بلااثر کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای موبایلکس محفوظ است. موبایلکس وجوه دریافتی را در اسرع وقت طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز می‌کند. مشتری با ورود به سایت موبایلکس می‌پذیرد از این موضوع آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
    • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظرشان، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و بطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آن‌هاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشند، موبایلکس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیش‌تری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
    • طلاعات کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی او مطابقت داشته باشد. در صورت عدم تطابق، فروشگاه‌‌های اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهند بود؛ به‌همین خاطر خریداران باید با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش‌دهنده مطابق باشد، اقدام به ثبت سفارش کنند. این تدبیر به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارت‌های سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
    • با توجه به ماهیت کالاهایی که در فروشگاه موبایلکس به فروش می‌رسند امکان پرداخت در محل برای مشتریان وجود نخواهد داشت و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود.
    • از آنجا که موبایلکس یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش محصولات توسط یک خریدار به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است. در صورت پیش آمدن این مورد لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط موبایلکس بررسی و در صورت تایید، پردازش انجام شود. اگر سفارش ثبت شده مغایر با هدف مصرف خریدار باشد در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
    • تحویل سفارش در اماکن عمومی مثل کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن‌ها امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق، قابل استناد و همراه کد پستی باشد.
  • خسارت هنگام حمل و نقل کالا

    موبایلکس نهایت تلاش خودش را بکار می‌بندد تا همه‌ی سفارش‏‌ها بدون کوچک‌ترین آسیبی به دست مشتریانش در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه‌ی مرسوله‌ها، تحویل به هر کدام از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه‌ی مرسوله (درج شده در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه موقع حمل و تحویل بر عهده‌ی شرکت حمل و نقل است. در نظر داشته باشید موبایلکس تنها در صورت تایید شرکت حمل‌کننده سفارش و با هدف تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

    آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش موبایلکس اطلاع داده شود؛ هم‌چنین کالای آسیب دیده به‌همراه صورت جلسه‌ی رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش موبایلکس ارسال بشود.

    برای اطلاعات بیش‌تر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

  • سرویس مهلت تست ۷ روزه موبایلکس

    با هدف ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، موبایلکس این امکان را ایجاد کرده تا کالاهایی که در این فروشگاه آن‌لاین عرضه می‌شوند تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت بررسی باشند. هرگونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول است.

    در نظر داشته باشید ایرادهای اعلام شده توسط مشتریان (در مواردی که مرجوعی سلیقه‌ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش موبایلکس کنترل و بررسی می‏‌شود. در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‌شود.

    آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل، طبق رویه‌ها در لحظه‌ تحویل به مشتری یا 24 ساعت پس از تحویل کالا٬ باید توسط مشتری اعلام شوند؛ درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف خواهد بود.

    برای تسریع استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض ۷ روزه‌ موبایلکس، دقت کنید که کالا در بسته‌بندی و شرایط اولیه باشد؛ همچنین لوازم جانبی و فاکتور به‌صورت کامل به‌همراه کالا ارسال شود.

    در صورتی که موجودی کالای آسیب‌دیده در موبایلکس به اتمام برسد و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد کند.