شرایط و قوانین استفاده از خدمات موبایلکس
کاربر عزیز؛
لطفا موارد زیر را با هدف استفاده بهینه از خدمات موبایلکس بهدقت مطالعه کنید.
ورود کاربران به وبسایت موبایلکس در زمان استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط موبایلکس به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و نحوه استفاده از خدمات این فروشگاه اینترنتی است.
فرانشيز خسارت کلي (غيرقابل تعمير): ۳۰٪ قيمت روز دستگاه (در مقطع وقوع حادثه) يا قيمت مندرج در بيمهنامه، هر کدام کمتر باشد.
(اساسا باید به بخش دیگری منتقل شود)
توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین موبایلکس توسط کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانینی که در ادامه مطالعه میکنید، جایگزین کلیه توافقهای قبلی خواهد بود:
قوانین عمومی
در نظر داشته باشید کلیه اصول و رویههای موبایلکس بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده تنظیم شده است. بر همین اساس کاربر هم موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای موبایلکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی خواهد شد. در نتیجه کاربر توافق میکند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خودش که در فرم ثبتنام درج کرده، به ثبت سفارش در موبایلکس اقدام میکند. همچنین از آنجا که موبایلکس یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرفکننده شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.
ارتباطات الکترونیکی
استفاده کاربر از سرویسها و خدمات موبایلکس، ثبت سفارش اینترنتی یا ارسال ارسال ایمیل به موبایلکس از جمله ارتباطات الکترونیکی در نظر گرفته میشوند. در صورتی که درخواست کاربر با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، کاربر موافقت میکند که موبایلکس بهصورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواستش پاسخ بدهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایلش ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد. در نظر داشته باشید که ۱۰۰۰۰۲۲۰۲ تنها شمارهای است که موبایلکس از طریق آنها برای کاربران و مشتریانش پیامک ارسال میکند. همچنین این شمارههای سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه موبایلکس را به اطلاع کاربران میرساند. روشن است که امکان دریافت پیامهای کاربران از طریق این شمارهها وجود ندارد. همچنین ممکن است موبایلکس از طریق شماره ۱۰۰۰۰۲۲۰۲ برای برخی کاربران یا مشتریان، سوال نظرسنجی ارسال کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان موبایلکس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام موبایلکس است؛ در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفا جهت پیگیری قانونی آن را به آدرس Info@mobilex.ir اطلاع دهید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
خسارت هنگام حمل و نقل کالا
موبایلکس نهایت تلاش خودش را بکار میبندد تا همهی سفارشها بدون کوچکترین آسیبی به دست مشتریانش در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همهی مرسولهها، تحویل به هر کدام از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامهی مرسوله (درج شده در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه موقع حمل و تحویل بر عهدهی شرکت حمل و نقل است. در نظر داشته باشید موبایلکس تنها در صورت تایید شرکت حملکننده سفارش و با هدف تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش موبایلکس اطلاع داده شود؛ همچنین کالای آسیب دیده بههمراه صورت جلسهی رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش موبایلکس ارسال بشود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
سرویس مهلت تست ۷ روزه موبایلکس
با هدف ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، موبایلکس این امکان را ایجاد کرده تا کالاهایی که در این فروشگاه آنلاین عرضه میشوند تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت بررسی باشند. هرگونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول است.
در نظر داشته باشید ایرادهای اعلام شده توسط مشتریان (در مواردی که مرجوعی سلیقهای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش موبایلکس کنترل و بررسی میشود. در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل، طبق رویهها در لحظه تحویل به مشتری یا 24 ساعت پس از تحویل کالا٬ باید توسط مشتری اعلام شوند؛ درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف خواهد بود.
برای تسریع استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض ۷ روزه موبایلکس، دقت کنید که کالا در بستهبندی و شرایط اولیه باشد؛ همچنین لوازم جانبی و فاکتور بهصورت کامل بههمراه کالا ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیبدیده در موبایلکس به اتمام برسد و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد کند.