ورود با شماره موبایل

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

کد تایید را وارد کنید

0 : 2 مانده تا ارسال مجدد کد تایید

نام خود را وارد کنید

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

شرایط استفاده از خدمات

  • خدمات پس از فروش موبایل‌آباد (گارانتی)

    توضیحات ضروری :

    • در صورتی که در طول فرایند خدمات، آسیبی به دستگاه مشتری وارد شود، تمامی مسئولیت آن و جبران خسارت وارده با مجموعه موبایل آباد خواهد بود.
    • تمامی خدمات موبایل آباد شامل ۶ ماه ضمانت از زمان تحویل به مشتری خواهد بود.
    • در صورت بروز ایراد فراگیر در دستگاه‌های دارای کارت گارانتی موبایل آباد، فراخوان‌های مربوطه جهت رفع ایراد یا تعویض دستگاه، از طریق پیامک٬ اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام می‌شود.
  • شرایط احراز ضمانت

    • مدت زمان گارانتی مطابق با کارت گارانتی یا مشخصات درج شده در صفحه کالا
    • عدم مشاهده‌ی آثار ضربه و آسیب فیزیکی در سایر بخش‌های دستگاه
    • عدم مشاهده آثار رطوبت و تماس با مایعات در سایر بخش‌های دستگاه
    • عدم استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و استاندارد
    • عدم ایجاد هرگونه تغییر در نرم‌افزار اصلی دستگاه
    • قابل مشاهده و بررسی بودن ایراد دستگاه توسط کارشناس
    • عدم مشاهده آثار آسیب دیدگی به علت نوسانات برق
  • شرایط تعویض

    • گذشت کم‌تر از ۳ ماه از زمان فعال‌سازی و احراز شرایط ضمانت
    • عدم امکان ارائه خدمات پس از گذشت ۳۰ روز از تحویل دستگاه به مرکز خدمات
  • موارد ابطال گارانتی

    • بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
    • هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن شماره سریال و شماره IMEI، (بصورت فیزیکی یا نرم‌افزاری) طوری که مشخصات گوشی غیر قابل شناسایی باشد؛ همراه با عدم تطبیق شماره سریال گوشی با شماره مندرج در ضمانت‌نامه.
    • نصب نرم‌افزارهای راه‌انداز سیستم غیر اورجینال، برنامه‌های کاربردی، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کارکرد گوشی شود.
    • هرگونه تغییر در قطعات سخت‌افزاری و استفاده از آداپتور و کابل‌های متفرقه
    • تعمیرات در خارج از نمایندگی‌های رسمی موبایل آباد
  • موارد خارج از تعهدات شرکت

    • استفاده غیر اصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العمل‌های ذکر شده در دفترچه راهنما در سایت شرکت.
    • ایجاد لکه‌های سفید، مشکی یا روشن و خطوط افقی یا عمودی روی صفحه‌نمایش.
    • بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID
    • کارت گارانتی بدون هولوگرام شرکت.
    • کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی یا عدم رعایت دستورالعمل‌های ارایه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمی‌شود.
    • مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود روی دستگاه در فرایند تعمیرات.
    • نصب هرگونه برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت‌افزاری شامل هزینه است.
    • هرگونه عملیات نرم‌افزاری شامل ریکاوری، نصب‌ برنامه‌ها و …. شامل هزینه خواهد بود.
  • توضیحات ضروری

    • خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
    • پذیرش گوشی دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تایید آن تنها پس از بررسی کارشناسان صورت می‌گیرد.
    • هنگام پذیرش دستگاه گزینه Find My iPhone را حتما خاموش کنید.
    • به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز مشکل و تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
    • چنانچه در پی درخواست مشتری گوشی تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
    • گارانتی آداپتور شارژر و باطری ۶ ماه بوده و هندزفری و کابل‌های شارژر شامل گارانتی نمی‌شوند.
    • حداکثر زمان نگهداری دستگاه تعمیر شده در بخش فنی ۷۲ ساعت بوده و پس از آن شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل دستگاه ندارد.
  • ساعت کاری دفتر خدمات پس از فروش

    شنبه الی چهارشنبه:‌ ۹ الی ۱۷

    پنج‌شنبه‌ها : ۹ الی ۱۷

  • طریقه فعالسازی

    قبل از خرید، گوشی را استعلام اصالت کنید و در کم‌تر از یک دقیقه گوشی قانونی را تشخیص بدهید

    • با گوشی و سیم‌کارت دلخواه، #۱*۷۷۷۷* را شماره‌گیری کنید.
    • شناسه (IMEI) دستگاه را به صورت یک عدد ۱۵ رقمی از روی جعبه وارد کنید.
    • در پیامک دریافتی از همتا (hamta) به کلمات زیر دقت کنید:

    الف) قانونی بودن

    ب) برند و مدل گوشی

    ج) نام شرکت وارد کننده

    • گوشی را روشن کرده و #۰۶#* را شماره‌گیری کنید:

    شناسه (IMEI) نشان داده شده باید با شناسه (IMEI) روی جعبه دقیقا یکسان باشد. * برند و مدل ذکر شده در پیامک همتا حتما باید با مشخصات ظاهری گوشی و همچنین جعبه یکسان ‌باشد. دستگاهی که فعالسازی نکرده باشید، به زودی قطع می‌شود.

    • با گوشی و سیم‌کارت دلخواه، #۲*۷۷۷۷* را شماره‌گیری کنید.
    • یکی از شناسه‌های (IMEI) دستگاه را به صورت یک عدد ۱۵ رقمی وارد کنید.
    • شماره سیم‌کارت خودتان که از گوشی استفاده خواهد کرد را وارد کنید.
    • کد فعال‌سازی ۶ رقمی روی جعبه یا کارت گارانتی را وارد کنید.
    • اطلاعات نشان داده شده را مطالعه و در صورت صحیح بودن، عدد ۱ را ارسال کنید.