ورود با شماره موبایل

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

کد تایید را وارد کنید

0 : 2 مانده تا ارسال مجدد کد تایید

نام خود را وارد کنید

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

خدمات بیمه

  • خدمات پس از فروش موبایل‌آباد (گارانتی)

    فرانشيزها:

    • فرانشيز خسارت جزئی (تعويض قطعه و تعميرات): ۲۰٪ و حداقل ۱.۰۰۰.۰۰۰ ريال.
    • فرانشيز خسارت جزئي تاچ و ال‌سی‌دی (تعويض قطعه و تعميرات): ۴۰٪ و حداقل ۲.۰۰۰.۰۰۰ ريال.
    • فرانشيز خسارت کلي (غيرقابل تعمير): ۳۰٪ قيمت روز دستگاه (در مقطع وقوع حادثه) يا قيمت مندرج در بيمه‌نامه، هر کدام کم‌تر باشد.
    • فرانشيز خسارت سرقت (با شکست حرز): ۴۰٪ قيمت روز دستگاه (در مقطع وقوع حادثه) يا قيمت مندرج در بيمه‌نامه، هر کدام کم‌تر باشد.
  • شرایط تعویض

    شامل آبديدگی، نمزدگی، نوسانات برق، القاء الکتريکی، ضربه خوردگی، شکست، آتش‌سوزی، انفجار، سيل و طوفان، سرقت با شکست حرز فقط از (منزل، محل کار و خودرو).

    براين اساس در مقطع اعلام خسارت بيمه‌گذار موظف به ارايه تاييديه‌ی کتبی مراجع انتظامی و قضايی مبنی بر احراز شرايط شکست حرز (مشهود بودن آثار سرقت از قبيل شکست شيشه، قفل و درب) خواهد بود؛ در غير اين صورت بيمه‌گر در قبال خسارت مربوطه تعهدی نخواهد داشت.

  • تعهدات بيمه‌گر

    خدمات بيمه‌ای و مسئوليت بيمه‌گر در قبال خسارات وارده به تجهيزات و دستگاه‌های بيمه شده تحت اين بيمه نامه به موارد ذيل محدود بوده و شامل حالت‌های ديگری نخواهد بود :

    • جبران‌ هزينه‌های تحميل شده به بيمه‌گذار جهت تعمير دستگاه آسيب ديده شامل هزينه تامين قطعات لازمه و هزينه دستمزد مرکز تعميرات.
    • بيمه‌گر در دوره‌ی تسری بيمه‌نامه فوق، صرفا يک نوبت بابت هزينه تعميرات انجام شده خسارت پرداخت خواهد کرد.
    • جبران خسارت کلی تجهيزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصصی و معتبر خدمات فنی تجهيزات الکترونيک شرکت بيمه سامان، قابل تعمير نیستند.
    • سقف تعهد بيمه‌گر در زمان بروز خسارت احتمالی حداکثر ۵۰ ميليون تومان يا ارزش مورد بيمه، هر کدام کم‌تر باشد خواهد بود.
  • استثنائات

    • عيوب ذاتی (موارد تحت پوشش گارانتی)
    • خسارات وارده به کليه‌ی لوازم جانبی از قبيل: سيم‌کارت، کارت‌حافظه، شارژر، هندزفری، قاب‌های محافظ، تلق‌های محافظ صفحه نمايش (گلس محافظ ال‌سی‌دی)، قلم هوشمند، بند ساعت هوشمند و...
    • خسارات وارده به: باطری، فريم دستگاه و بدنه، درب پشت.
    • کليه‌ی خساراتی که از تعميرات نامناسب تجهيزات بيمه‌شده ناشی شده باشند.
    • هرگونه عيب و نقص وارده به زيبايی دستگاه شامل خراشيدگی رنگ، پوليش و سطوح لعابدار.
    • هرگونه استهلاک عادی، اکسيده شدن، زنگ‌زدگی يا فساد تدريجی در اثر شرايط آب و هوايی.
    • هرگونه خسارات تبعی يا عدم‌النفع.
    • کليه هزينه‌ها و خسارات مرتبط با سيستم نرم‌افزاری و اطلاعات ذخيره شده روی دستگاه.
    • خسارات و سرقت‌های واقع شده ناشی از يا به‌دنبال جنگ، شورش، اغتشاش و بلوا.
    • سرقت تجهيزات بيمه شده در اثر کف‌زنی، قاپ‌زنی و زورگيری.
    • کليه خسارات ناشی از فعل عمدی بيمه‌گذار يا وابستگان وی.
    • کليه هزينه‌های جانبی مربوطه از قبيل هزينه‌های حمل به مرکز تعميرات و بالعکس و...
    • کليه خسارات در صورت مخدوش بودن شماره سريال يا IMEI دستگاه بررسی شده
    • هرگونه تعميرات، بازشدگي و کارشدگی از طرف مرکزی غير از مرکز تخصصی صدور و پشتيبانی بيمه‌های تجهيزات الکترونيکی شرکت بيمه سامان قبل و بعد از صدور بيمه‌نامه و تعميرات.
    • عملکرد دکمه‌ی اثرانگشت (تاچ آي‌دی) و فيس‌آی‌دی قبل و بعد از صدور بيمه‌نامه و تعميرات تجهيزات بيمه شده.
    • هرگونه خسارت وارد به پيکسل ناشی از خطراتی که در بيمه‌نامه تحت پوشش نباشد، از شمول تعهدات بيمه‌گر خارج است.
    • سرقت ناشی از خيانت در امانت از شمول تعهدات بيمه خارج است.
    • در هنگام بارگذاری عکس از روی دستگاه و پشت دستگاه (پيامک ارسال شده به بيمه‌گذار)، مشاهده IMEI يا سريال دستگاه روی صفحه‌نمايش الزامی است، بگونه‌ای که چهارچوب دستگاه مشاهده شود. در غير اين‌صورت شرکت بيمه سامان تعهدی بابت پرداخت خسارت در خصوص (صفحه‌نمايش و دوربين) نخواهد داشت.
  • مراحل و نحوه اعلام و پيگيری خسارات احتمالی

    • وارد سايت ”www.si24.ir“ بشويد.
    • در بالای صفحه تب سايت در قسمت "خدمات الکترونيکی"، گزينه "فرم خسارت تجهيزات الکترونيک" را انتخاب کنيد
    • "فرم خسارت تجهيزات الکترونيک"را بصورت کامل تکميل کنيد، کارشناسان ارزياب بيمه‌گر ظرف مدت ۷۲ ساعت با شما تماس خواهند گرفت.
    • مراجعه به شعب بيمه سامان معرفی شده توسط کارشناس مربوطه، به‌همراه کارت ملی، دستگاه آسيب‌ديده، جعبه و ساير متعلقات به‌همراه گواهی بيمه‌نامه.
    • تکميل فرم اعلام خسارت در اداره خسارت شعب شرکت بيمه سامان و اخذ نامه ارجاع به مراکز تخصصی ارزيابی تجهيزات الکترونيک. (تنها نظر مراکز ارزيابي معرفی شده توسط شرکت بيمه سامان در خصوص ارزيابی دستگاه خسارت ديده مورد تاييد است.)
    • دريافت معرفی‌نامه ارجاع به مراکز فنی تخصصی معتبر جهت تعميرات دستگاه.
    • اقدام بيمه‌گذار جهت انجام تعميرات لازمه در مراکز تخصصی خدمات تجهيزات الکترونيک معتبر و پرداخت هزينه‌های مربوطه.
    • اخذ فاکتور رسمی و معتبر ممهور به مهر تعميرگاه به انضمام داغی قطعه يا قطعات تعويض شده از محل يا مرکز انجام تعميرات فوق‌الذکر و ارایه آن‌ها به‌همراه بيمه‌نامه (گواهی‌ بيمه‌نامه) به شعب بيمه سامان جهت دريافت خسارت.
    • در موارد خسارت کلی: اخذ نظر رسمی و مکتوب معتبر (ممهور) مرکز تخصصی ارايه‌دهنده‌ی خدمات فنی تجهيزات الکترونيک مبنی بر عدم امکان تعمير و اصلاح دستگاه آسيب ديده.
    • مراجعه مجدد به شعب بيمه سامان ظرف ۲۰ روز کاري از دريافت نامه اشاره شده و ارايه موارد ذيل: - ارايه‌ی فاکتور تعميرات انجام گرفته توسط مرکز تخصصی ارايه‌دهنده‌ی خدمات فنی تجهيزات الکترونيک مربوطه به انضمام داغی قطعات تعويض شده. (در صورت خسارت جزيی-قابل تعميرات)
    • امضاء فرم مفاصاحساب و دريافت مبلغ خسارت ظرف ۷ روز کاری.
  • نکته مهم

    اولويت تشکيل پرونده و بررسی پرونده خسارت با مراجعه حضوری بيمه‌گذار به هريک از شعب سراسر کشور است. در صورت عدم ثبت خسارت بصورت آنلاين بدلايل: ضعف و مشکلات لينک ثبت خسارت، ضعيف بودن اينترنت يا عدم دسترسي به ثبت خسارت توسط بيمه‌گذار، بيمه‌گذار محترم می‌بايست به يکی از شعب معتبر شرکت بيمه سامان در سراسر کشور جهت اعلام خسارت مراجعه نمايد.

  • مدارک و مستندات جهت دریافت خسارت بر اثر سرقت با شکست حرز

    در صورت تحت پوشش بودن سرقت با شکست حرز در زمان بروز خسات مدارک ذيل باید ارايه شون

    • در صورت تحت پوشش بودن سرقت با شکست حرز در زمان بروز خسات مدارک ذيل باید ارايه شوند:
    • گزارش مقامات انتظامی و قضایی مبنی بر تاييد وقوع سرقت با شکست حرز.
    • ثبت در سامانه همياب ۲۴ و ارايه‌ی پرينت آن. (مدارک تاييد و اعلام سرقت به اپراتورهاي فعال در کشور)
    • ارايه‌ی جعبه و کليه‌ی لوازم جانبی از قبيل: شارژر-کابل شارژر-هندزفري-قلم هوشمند-بند ساعت هوشمند و... در غير اين‌صورت بيمه‌گر مجاز و محق خواهد بود ارزش بازيافتی موارد مزبور را مطابق نظر کارشناسان مستقر در مرکز تخصصی از مبلغ خسارت کسر کند.
    • در زمان بروز خسارت کلي يا سرقت با شکست حرز جهت دريافت خسارت بيمه‌گذار موظف است رجيستر گوشی را به مالکيت بيمه سامان انتقال دهد؛ در غير اين‌صورت شرکت بيمه سامان تعهدی در خصوص پرداخت خسارت نخواهد داشت.
  • تبصره

    • در صورت انجام تعمير در ساير مراکز جز مرکز تخصصی تعمير تجهيزات الکترونيک بيمه سامان بيمه‌گذار موظف است در انتخاب مرکز ارایه دهنده خدمات فنی مربوطه دقت نظر لازمه را بعمل آورد. بديهی است شرکت بيمه سامان هيچ مسئوليتی در قبال کيفيت خدمات ارايه شده توسط مراکز مزبور نخواهد داشت.
    • در صورت مغايرت هزينه‌های درج شده در فاکتورهايی ارايه شده توسط بيمه‌گذار با مبالغ متعارف، بيمه‌گر محق و مجاز خواهد بود موضوع را به کارشناسان معتمد شرکت بيمه سامان ارجاع و نظر ثانويه اخذ کند. بديهی است جبران خسارت صرفا بر حسب هزينه‌هاي متعارف انجام خواهد گرفت ولو اين‌که بيمه‌گذار مبالغ بيشتری از هزينه‌های متعارف به مرکز تعميرات مربوطه پرداخت کرده باشد.
    • بيمه‌گذار موظف به خريداری پوشش بيمه‌ای مطابق با ارزش متعارف و روز دستگاه است، بر اين اساس و درصورت نوسان و افزايش قيمت دستگاه، خسارت احتمالی مشمول کم بيمه‌گی و اعمال ضريب ماده ۱۰ قانون بيمــه خواهد بود.