ورود با شماره موبایل

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

کد تایید را وارد کنید

0 : 2 مانده تا ارسال مجدد کد تایید

نام خود را وارد کنید

با ورود، شرایط استفاده و قوانین و مقررات را پذیرفته‌اید

سوالات متداول

ورود و ثبت نام

  • چطور می‌توانم در سایت ثبت‌ نام و حساب کاربری خودم را ایجاد کنم؟

    در سایت موبایلکس روی گزینه «ورود و ثبت نام» کلیک کنید. می‌توانید با استفاده از شماره‌ی تلفن همراه‌تان فرایند ثبت‌نام را پیش ببرید. در این مرحله کد فعال‌سازی به شماره واردشده پیامک می‌شود. بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی، ثبت‌ نام اولیه انجام می‌شود. پس از این مرحله از طریق حساب کاربری روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات‌تان را کامل کنید.

  • چطور می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

    با وارد کردن شماره‌ی همراه، وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده و در صفحه‌ی اطلاعات شخصی، اطلاعاتی را که مد نظر دارید ویرایش کنید.

  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر؛ در حال حاضر امکان ثبت سفارش تلفنی امکان‌پذیر نیست. موبایلکس در تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن این امکان را برای کاربران‌ش فراهم کند.

  • برای خرید از موبایلکس حتما باید در سایت عضو باشم؟

    بله. قبل از خرید باید از طریق شماره‌ی موبایل‌تان در سایت ثبت‌ نام کنید. همچنین برای فعال‌شدن امکان شرکت در گفت‌وگوهای سایت هم باید عضو سایت باشید.

  • چطور آدرسم را در حساب کاربری ثبت کنم؟

    با وارد کردن شماره‌ی تلفن همراه، وارد حساب کاربری خودتان شوید. روی گزینه حساب کاربری کلیک کرده و وارد بخش آدرس‌های من شوید؛ از این‌جا می‌توانید نشانی جدید را وارد کنید یا نشانی‌هایی را که پیش‌تر وارد کرده‌اید ویرایش کنید.

  • چطور می‌توانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟

    می‌توانید وارد حساب کاربری خودتان شده و از مسیر ویرایش مشخصات کاربری٬ شماره‌ی کارت خودتان را وارد کنید.


  • ثبت سفارش

  • چطور می‌توانم سفارشم را در موبایلکس ثبت کنم؟

    بعد از ثبت نام (یا ورود به پروفایل‌تان در صورتی که پیش‌تر فرایند ثبت نام را تکمیل کرده باشید)، کالا یا کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کنید؛ بعد از انتخاب آدرس، می‌توانید برای پرداخت وجه اقدام کنید. بعد از اتمام ثبت سفارش (پرداخت کامل وجه کالا یا کالاهای انتخاب شده)، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

  • آیا می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

    کاربران موبایلکس می‌توانند از طریق تماس با بخش پشتیبانی فروش (۵۱۷۴۷-۰۲۱) سفارش خود را لغو کنند. در نظر داشته باشید در شرایطی که عملیات پردازش روی سفارش انجام شده باشد و کالا در حال ارسال به مشتری باشد، لغو سفارش صورت نمی‌گیرد؛ در این حالت پس از دریافت سفارش توسط مشتری می‌توان برای برگرداندن کالا یا کالاها از طریق تماس با پشتیبانی فروش اقدام کرد.

  • می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

    خیر؛ در حال حاضر امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان‌پذیر نیست. موبایلکس در تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن این امکان را برای کاربران‌ش فراهم کند

  • می‌توانم سفارشم را بصورت اقساطی (اعتباری) پرداخت کنم؟

    خیر؛ در حال حاضر امکان پرداخت مبلغ سفارش به‌صورت اعتباری امکان‌پذیر نیست. موبایلکس در حال مشورت با امن‌ترین مراکز مالی و بانک‌های کشور است تا یکی از بهترین روش‌های پرداخت اعتباری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

  • بعد از ثبت نهایی سفارش، چه زمانی می‌توانم آن را تحویل بگیرم؟

    موبایلکس امکان ارسال فوری را برای تمامی سفارش‌های ثبت شده در محدوده‌ی شهر تهران فراهم کرده است. با انتخاب گزینه‌ ارسال فوری (جت) در زمان ثبت سفارش، گوشی خریداری‌شده کم‌تر از ۲ ساعت در محل آدرس ثبت شده، به دست‌تان خواهد رسید. در عین حال همه کاربران در تهران و شهرستان‌ها می‌توانند از امکان انتخاب بازه‌ی زمانی برای ارسال سفارش‌ها استفاده کنند. با انتخاب بازه‌ی زمانی دل‌خواه می‌توانید سفارش‌تان را در زمان از پیش تعیین شده، تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید سفارش‌های شهرستان‌ها از طریق سرویس‌های شرکت ملی پست ارسال می‌شوند؛ لذا امکان تاخیر در ارسال این سفارش‌ها وجود دارد؛ در صورت بروز چنین شرایطی با بخش خدمات مشتریان موبایلکس تماس بگیرید.

  • مبلغ سفارشم را به‌صورت اینترنتی پرداخت کردم؛ وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است. مشکل از کجاست؟

    ممکن است به‌دلیل اختلال در درگاه بانکی فرایند انتقال وجه به بانک ناقص طی شده باشد. در این صورت وجه به شکل خودکار طی 72 ساعت کاری به حساب شما برمی‌گردد. تاکید می‌کنیم که در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی وجود ندارد.

  • از چه روش‌هایی می‌توانم مبلغ سفارشم را پرداخت کنم؟

    به‌دلیل ماهیت کالاهای موبایلکس، در حال حاضر تنها امکان فروش به‌صورت آنلاین وجود دارد؛ یعنی کاربران پیش از ارسال سفارش باید نسبت به پرداخت تمام وجه به شکل آن‌لاین اقدام کنند.

  • آیا تعداد خرید از یک کالا در موبایلکس محدودیت دارد؟

    بله؛ به دلیل ماهیت تلفن‌های همراه هوشمند و مدل بازار این کالا، امکان خرید این‌ کالاها در تعداد زیاد محدودیت‌هایی دارد؛ کاربران در هر خرید می‌توانند تعدادی از پیش تعیین‌شده از هر کالا را خریداری کنند (معمولا تنها یک دستگاه از هر محصول ثبت‌شده در فروشگاه). موبایلکس در حال راه‌اندازی سامانه‌ی فروش سازمانی برای آن دسته از مشتریانی است که قصد تهیه‌ی گوشی‌های هوشمند با تعداد بیشتر را دارند.

  • چگونه می‌توانم سفارش‌هایی را پیگیری کنم که از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند؟

    در صورتی که منتظر دریافت سفارش‌تان از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید وضعیت مرسوله را از سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir پیگیری کنید. شماره‌ مرسوله‌ 24 رقمی پست از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود. هم‌چنین می‌توانید این شماره را با مراجعه به حساب کاربری‌تان هم دریافت کنید.

  • می‌توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

    خیر؛ در موبایلکس تنها کالاهایی که قیمت دارند، امکان ثبت سفارش دارند.

  • میتوانم مبلغ سفارش‌م را در محل پرداخت کنم؟

    خیر؛ به دلیل ماهیت کالاهایی که در فروشگاه آنلاین موبایلکس فروخته می‌شوند٬ امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پیش از ارسال سفارش باید تمام مبلغ آن توسط کاربر پرداخت بشود.

  • چطور آدرسم را در حساب کاربری ثبت کنم؟

    با وارد کردن شماره‌ تلفن همراه، وارد حساب کاربری‌تان شوید. روی گزینه پروفایل کلیک کرده و در صفحه‌ اول در بخش آدرس‌های من، نشانی جدید را وارد یا نشانی‌هایی را که پیش‌تر وارد کرده‌اید ویرایش کنید.

  • چطور می‌توانم سفارشم را اینترنتی پرداخت کنم؟

    موقع ثبت سفارش و در مرحله‌ی پایانی با انتخاب پرداخت اینترنتی و بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت، اطلاعات پرداخت خودتان را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما به:

    • شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک)
    • رمز دوم کارت (از بانک یا عابر بانک دریافت کنید)
    • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
    • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

    نیاز خواهید داشت. در پرداخت‌هایی که به دلیل قیمت گوشی به دوبار واریز نیاز خواهید داشت٬ مراحل پرداخت را ۲ بار انجام خواهید داد. در صورت بروز هرگونه مشکل با بخش پشتیبانی فروش (۰۲۱-۵۱۷۴۷) موبایلکس تماس بگیرید.

  • در صورت ایجاد تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع‌رسانی انجام می‌شود؟

    در صورتی که تا تاریخ انتخابی کاربر برای ارسال، کالا آماده نشده باشد، صبح همان روز پیامکی برای اطلاع‌رسانی تاخیر در تحویل سفارش برای کاربر ارسال می‌شود.

  • می‌توانم به‌جای خودم، شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

    بله. هنگام وارد کردن آدرس می‌توانید نام شخص مورد نظرتان را به عنوان تحویل‌گیرنده کالا وارد کنید. تحویل‌گیرنده باید کارت شناسایی‌اش را زمان تحویل کالا به‌همراه داشته باشد.